re-using old outfits

Hittade den här bilden igår och i min trötthet bestämde jag mig för att satsa på samma kläder idag.
Har lite rufsigt hår på sommarbilden, haha. Men det gör inget, sommaren är ändå så mycket bättre. Saknar det så och om jag kommer rätt ihåg var det där en ganska så jäkla bra dag. Midsommar för att vara mer exakt. Åhh vad jag saknar det.
Tillbaka till nutid. Jag hade bara en kort skoldag idag men den var förvånansvärt deprimerande. Kände mig så glad och positiv men alla i skolan kändes lite tråkiga. Blev lite sur men det är bättre nu och kommer hållas såhär eftersom det blir en rolig eftermiddag för mig. Ska efter några franskisar från flyget strax, det är en kusse och en pojkvän som ska hämtas därifrån. Alltid roligt med besök av släkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0