ink.

Lite inspo och fina bilder. Vill ni se dem större - klicka in er här! Kan inte vänta tills jag har råd med min nästa tatuering, de är så fina. Finns oändligt mycket olika grejer jag sku kunna ta, på oändligt många ställen, men till en början blir det bara en som jag länge har drömt om..
Vet inte om ni kommer ihåg förresten men jag har ju redan en litenliten tatuering, på vristen. Ett litet hjärta. Tog det som minne av resan på sommaren och för att det kändes som en kul grej. Nu förstår jag ändå att det var ett verkligt bra beslut. Ett hjärta, som symbol för kärlek, beskriver en stor del av mig. Förstår det bättre för varje dag. Nog om det. Ska fortsätta drömma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0