hej hallå

Studentdimission och självständighetsfest i skolan idag. Måste gå upp för att ta emot ett tack för mina insatser som webredaktör (vilka?) och man kan lugnt säga att jag inte precis var klädd för festligheterna. Myströja och rufsigt hår. Fast så ser jag ju alltid ut så det var väl inte så farligt egentligen. Efter skolan körde jag till studia mässan men Filippa, Linnea och Emma. Lite onödigt för där var bara finska skolor, inte riktigt min grej alltså. Nåja, dagens saldo blev i alla fall: fyra påsar chips, lite annat gott, massor olika skolors tidningar (som jag slängde bort när jag kom hem, det kändes bara så hemskt att säga att man inte är intresserad av deras skola och ändå äta allt de bjöd), kanske lite nyttig information, en reflex och X antal felkörningar. Kände mig lite dum när jag satt vid ratten men hittar man inte så hittar man inte. Kan inte hjälpas.
Nu sitter jag hemma och undrar vad jag ska göra med min kväll. Det är ledigt imorgon så jag borde väl göra nåt.. Jaja, kanske jag kommer på nåt. Ni ska ha det gött i alla fall!
Saknar sommaren. Sku gärna byta ut bilen mot en cykel, kylan mot värme och snön mot grönt gräs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0