8 dagar till jul

Hallå! Vilken vecka det har varit, jag har inte suttit still en minut. Det händer så mycket nu, älskar det. Sen tisdag har jag hunnit gå omkring i stan med Nadine, se the Hobbit med Emma och Ullis, äta middag med familjen, se på film hos Helena och snacka skit med några härliga tjejer jag träffar helt för sällan, fira Linnea på Havanna med skön musik, god mat och bra sällskap och därefter fortsätta kvällen på andra ställen med dans hela natten lång. Körde hem ett gäng fyllon igår och var hemma först 6 på morgonen så nu är jag trött som få och tar chansen att pusta ut efter min vecka. Det har varit en otroligt bra vecka. Fler såna, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0