11/12/2012

Alltså kan inte tro vilka cravings man kan få av chokladkalendrar. Ni som har en kanske vet vad jag menar. Man får en bit per dag och det gör ju att man blir lite intresserad av resten av bitarna också men man får inte gå längre än så. Äta mer alltså. Om man äter alla på en dag blir det en skitdålig jul tror jag och det vill vi ju inte. Sökte igenom hela huset på jakt efter en chokladplatta men gissa om jag hittade en? Nej.
Idag har jag, förutom tänkt på choklad, varit i skolan och på body balance. Det är så roligt och nu har vi en ny koreografi på bb'n som innehåller lite yoga och pilates också vilket gör det ännu bättre. Så nu är jag lugn som få efter den timmen och efter att ha kört hem och lyssnat på lite MJ. Bra körmusik där. Nu blir det att hitta på nåt för kvällen och så ska jag kanske göra lite läxor. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0