tillbaka till vardagen

Trodde det sku vara konstigt att vara hemma och göra allt vanligt men jag är ännu på semestermode, är glad helatiden, dansar omkring i mitt rum och tar det bara lugnt. Har massor energi så jag ska kolla lite grejer här hemma och så drar jag iväg till jobbet en sväng, sen ska jag träna och efter det ska jag träffa Emma som jag konstigt nog ren saknar. Känns som att jag inte har pratat med henne på evigheter fast det var senast idag på morgonen vi pratade.. Är beroende av henne haha.
Igår var det min första hela dag här hemma och jag gjorde inte hemskt mycket. Var lite spontan vilket var roligt. Satt på min säng till klockan halv sju, Helena kom hit klockan sex och så åkte vi till McD en sväng före vi körde efter fyra glada tjejer, körde till stan och åt middag på en mysig tapasrestaurang. Hela min kväll gick åt att hänga med tjejerna och när jag kom hem var jag så trött att jag bara hoppade i säng och såg lite 90210 före jag somnade. Skönt. Nu ska jag klä på mig och åka iväg, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0