thank god it's friday

Har lite roliga news senare idag men först ska jag klaga lite. Har haft en riktig bottendag idag och den blir bara värre. Inget så hemskt, bara allt känns så jobbigt just nu. Är trött, har kallt, är irriterad på folk omkring mig och så går skolan mig på nerverna. Lyckas inte riktigt göra nånting och allt jag gör blir bara fel. Så dålig dag idag, behöver verkligen kvällen med förfest, utgång och dans. Kommer bli toppenbra! Trots mitt dåliga humör är jag taggad till tusen innerst inne. Bara en timme kvar av den här skolveckan, sen är det veckoslut, hoppeligen lön, lite nya kläder och fest. Thank you weekend
 Tumblr_m5h8yqx5jr1rwofnko1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0