sista lördagen på sommarlovet

Usch vad hemskt att tänka på att sommarlovet snart är slut. Fast jag verkligen inte har nåt emot att gå till skolan för det kommer att bli ett bra år så har jag ändå lite ångest över att sommaren snart är slut. Det betyder inte samma sak i år som det vanligtvis gör, att de varma dagarna tar slut snart, för vi har ju inte precis haft så många såna. I år betyder sommarlovets slut att min frihet försvinner, eller så känns det som. Jag har varit så fri att göra vad jag vill hela sommaren, och jag har gjort så mycket roligt. Som bott tillsammans med Emma och Assi till exempel. Nu blir det tillbaka till vardagen på riktigt, utan spontana bilturer hit och dit eller långa dagar på soffan framför en serie. Blä. Nåja, i alla fall så ska jag njuta så länge det varar och som jag sa igår så blir det ett skitbra slut på lovet. Idag har jag jobb till halv 9 och sen ska jag ut med några vänner. Imorgon har jag planer med Emma (lite spontant igen) och på måndag ska jag köpa allt jag behöver till skolan. Ett häfte och pennor och så. Ska bli nörd-Nicole igen, haha. Väntar ivrigt på att få mitt paket från H&M, beställde en väska häromdagen som jag tänkte ha i skolan.. Nu ska jag äta min mozzarellasallad, kolla på the Big Bang Theory och vänta på att jobbdagen tar slut. Kunde vara värre
297548_406943886035646_1101497689_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0