shake it up, shake up the happiness

Sommaren 2012 i ett ord: Glädje. Har varit glad mest hela tiden och haft så jäkla roligt. Kan nästan säga att det har varit den bästa sommaren hittils för mig. Lite som förra sommaren fast ännu bättre. Vädret har varit dåligt och jag har använt mina långbyxor mer än jag har använt shorts, jag har varit på jobb mer än jag har gjort ingenting och jag har sovit helt för lite. Allt det spelar ingen roll för jag har haft så roligt. Måst nästan tacka Emma och Assi för en skitbra sommaren eftersom det är med dem jag har varit nästan varje dag. Bott med dem har jag ju också hunnit göra. Nu blir det snart vinter och tillbaka till skolan med långa stressiga dagar men jag har så många fina sommarminnen att jag kan glömma allt tråkigt och drömma mig tillbaka till sommaren när jag än vill. Nu är mitt mål att göra hösten/vintern/våren lika bra som sommaren. Fast först ska jag sova och ta mig igenom min första skoldag, borde bli rätt så roligt. Hör av mig imorgon ännu, nightyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0