onsdags-inspo

bildkälla(klick it!)
Tack vare en av killarna här på jobbet råkade jag hitta en nätsida som jag varit på förr men inte lagt märke till egentligen. Hypebeast.com heter den och där finns allt möjligt coolt. Vad jag klickar in mig på är mest arts-delen. Massa inspirerande foton och videon. Nu gissar jag att alla andra ren känner till sidan (eftersom jag brukar vara lite efter i allt) men om inte så lönar det sig att kolla in den!
Vad annat idag? Har bara varit i skolan och gjort inget speciellt och nu är jag på jobb. Väntar på ett samtal från Emma och hade tänkt läsa lite. Äter lite också.
Haha klicka här också förresten, så vet ni vad jag gör idag på jobbet.. Skyll på han jag jobbar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0