one of those days

Ni vet dagar som man vaknar efter att ha sovit länge och bra, stiger upp och kommer fram till att man inte har nånstans att fara på hela dagen. Idag är det en sån dag för mig. För att jag ändå sku vara hemma hela dagen bestämde jag mig för att städa mitt rum ordentligt. Nu är det nästan tomt för jag satte alla mina kläder i skåpet för första gången på hela sommaren. Städigt och fint här nu, ska bara bädda sängen ännu. Annars så har jag hjälpt lillasyster sätta musik på sin telefon (en massa One Direction, Justin Bieber osv.), klippt brorsans hår (han blev lite skallig ovanför ena örat-oj) och gjort en matlista åt mamma. Hon sku ändå till butiken så hon passade på att köpa maten jag behöver till ikväll samtidigt. Kommer bli en skön lördagkväll med tjejerna. Snart åker familjen till lande och Emma kommer hit, sen ska jag duscha och börja fixa för ikväll. Ser ut att bli ett bra slut på sommarlovet om dagarna fortsätter vara såhär. Älska livet.
Lovade er en bättre bild på min tatuering. Är lite (mycket) kär i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0