nej

Men usch vilken morgon. Sitter på jobbet utan skor, dricker te och är vrålhungrig. Min lördagsnatt blev lite längre än jag tänkt mig och jag kom hem först klockan sju idag på morgonen. Duschade och sku sova till åtta så jag sku ha tid att äta före jag sku vara halv 10 på jobb, men så vaknar jag 9:25 och bara, fan. Jag sprang till jobbet (till bussen alltså) och kom hit supersent och måste fixa allt här snabbt som bara vad. Jag har sovit två timmar inatt vilket är mer än jag hade planerat men ändå helt för lite. Fast det var en rolig kväll igår, helt nykter för min del och med lite för mycket människor på samma ställe. Vi dansade bort hela natten och åkte på vad vi kallade efterfest men som var mer en "ska vi alla bara sitta på soffan och ha dåliga skämt och sen åka hem med första bussen". Känslan när jag kom hem på morgonen, det var iskallt ute och supervarmt inne hos mig, och hade duschat och lade mig i min säng, så bra! Sku gärna ha stannat hemma och sovit hela dagen men ska man på jobb så ska man. Nu ska jag pinas här till klockan tre, åka snabbt hem och sen ska jag träffa Emma i stan lite senare. Men nu lite Big Bang Theory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0