matkoma

Spricker snart. Seriöst. Ibland är jag så dum när det gäller mat. Som idag, jag har inte hunnit äta typ alls före jag kom till Emma och delade en pizza med Ullis, sen åt jag lite middag hos Emma och så ännu middag här hemma när jag kom hem. Nu mår jag lite illa av all mat men jag botar illamåendet med att ligga i sängen, lyssna på musik och efter att ha bloggat klart ska jag kolla på 90210 igen. Är lite beroende.
Idag gjorde jag ganska långt vad jag hade tänkt mig. Åkte en sväng till jobbet, var med på jakt efter en ny skolväska åt syrran med henne och mamma, åkte och tränade och var hos Emma. Min träning blev bara inte som jag hade tänkt mig. Jag tränade benen i kanske fem minuter, tröttnade på det och sku just hitta på nåt roligt att träna när jag sprang på Linda som jag inte sett mer än några gånger denhär sommaren. Vi hade då en hel del att prata om så där tog träningen slut för min del. Ska försöka pånytt på torsdag före jobbet. Känner verkligen för att börja yoga igen, det får mig att må så bra.
Kan inte fatta den resan alltså. Den har fått mig att bli så jäkla glad, ända in i mig liksom.. Vill bara skratta och le hela tiden för jag är så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0