lunch

Äter lunch hemma för en gångs skull. Egentligen hade jag tänkt träffa Ems och Ulli idag men jag har så sjukt mycket läxor och annat att göra (ligger efter i alla ämnen efter mindre än en vecka i skolan) så min plan för idag är att krypa in i min onepiece, sätta mig på min säng, vrida upp volymen på radion och vara en liten nörd. Ibland måst man offra sig för sin framtid..
Nåja, för att kort sammanfatta min dag. Stannade hemma och sov första timmen, hade skola till fyra och gjorde inget speciellt alls. Annat än att jag hade sjuka problem med min telefon så jag måste börja använda min gamla igen. Den är stor som en tegelsten känns det som men jag klarar mig tills jag får en ny. Efter skolan kom jag hem och här är jag nu. Fixade ihop en liten lyxlunch bestående av pasta med grönsaker och höna, ett glas mjölk och ett bröd med fikonsylt. Mums säger jag bara!
Nu till böckerna. Ni ska ha det så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0