kaffekalas

Sitter som värsta hösäcken, haha.
Svordomarna bara flyger ur mig för tillfället. Är sjukt trött och irriterad och vill bara sova. Datorn bestämde sig just för att stänga av sig själv och radera allt jag skrivit i mitt inlägg (som jag inte hann publicera). Så nu börjar jag från böran, suck.
Hade i alla fall världens längsta skoldag idag med massor program och inte många lediga minuter. Efter skolan åkte jag till sello med Emma efter att ha fått Lotta att bjuda mig på glass. Vi gick omkring i lite butiker och så hoppade jag på en buss hem och kom hem precis i tid för brorsans 20års kalas. Det blev en liten fest med mormor, farmor, faster och två kusiner bara. Och så familjen förstås. Nu har jag ätit gott, pratat i timmar, fått köra lite (fick hem bilen, yay!) och nu tänker jag duscha och sen ska jag göra lite läxor och sova. Är helt utmattad och jag kommer säkert inte att få sova före på söndag för hela mitt veckoslut är fullt med program. Imorgon börjar det med skola och utgång på kvällen. Taggad! (Fast inte för skolan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0