jag ♥ min säng

Alltså wow. Vilken resa. Helt sjuk, haha.
Ligger på min säng hemma, kollar på bilder från resan, lyssnar på musik och njuter av att ha en så mjuk säng och att inte vara helt klibbig av after sun. Känslan när jag kom hem igår och duschade så jag påriktigt blev ren för första gången på en vecka och sjönk ner i min säng var obeskrivbart bra. Känslan när jag vaknade idag på morgonen med huvudet fyllt av glada minnen från en av de överlägset bästa veckorna i mitt liv var ännu bättre. Det var en vecka att minnas (och inte minnas) och vi har gjort så sjukt mycket roligt. Haft så roligt. Kommer att lägga in bilder lite då och då och det kommer ett bildinlägg snart, lovar! Men först kan jag berätta lite kort vad vi har hållit på med. Lämnar en hel del av resan till fantasin för vi hade en överenskommelse: What happens in Rhodes, stays in Rhodes. Så ni får själv gissa vad vi hållit på med annat än det jag skriver här, haha.
Jag mår ganska bra i alla fall, bortsett från att jag är trött och att jag har ont i halsen. Idag ska jag träffa Helena och på kvällen ska jag säkert bara vara hemma eller nåt liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0