goodie

En till Rhodos bild. Fyllebild, javisst, men jag tycker om den för jag kommer ihåg hur jag kände mig när bilden togs. Bara så jävla lycklig. Blir glad av att se den nu också.
Fast jag känner inte mig riktigt som på bilden nu, sitter på jobbet och väntar på Helena som just körde till butiken för att hämta mat åt mig. För snällt! Tänkte läsa Elle som jag lånade av Jenny och se på 90210 om jag orkar. Så hoppas jag att jag hinner efter min nya väska påväg hem. Kommer inte ens ihåg hur den ser ut mera, om den är snygg eller inte. Hoppas att den är det, haha. Händer inte mycket här alltså och egentligen borde jag ju jobba lite med skolgrejer men tror ni att jag orkar? Hell no.

Kommentarer
Postat av: kia

var jobbar du? :)

Svar: på alberga golf, haha :)
Nicole

2012-08-22 @ 18:50:54
URL: http://kiaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0