friday afternoon

När många andra förbereder sig på att dra iväg till Weekend festival sitter jag på min säng, lyssnar på musik, kollar inspisbilder på nätet, läser nya Solo och äter morot. Kort sagt: njuter av en lugn fredagseftermiddag. Ska läsa lite körteori snart, och lite engelska, men först ska jag njuta av att göra inget viktigt en stund till. Ikväll blir det tortilla till middag, förkrök hos mig med några tjejer och dans hela natten lång. Bra fredag!
Annars har detinte hänt mycket intressant idag. Köpte en Puffet efter skolan för jag var så sugen på glass och håller på att bli lite beroende av det. Så körde Helena hem mig och vi höll på att krocka med en annan bil när vi svängde in till mig. Skrämmande. Fast inget hände så nu kan jag bara vara glad över det och fortsätta kolla igenom lite tumblr bilder.. Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0