back to reality

Ville bara gråta mig igenom den korta skoldagen idag, så mycket saknar jag sommaren. Som tur hade vi inget egentligt program i skolan, vi fick bara en massa info om allt och så fick vi gå. Åt lite skolmat för jag har saknat den så mycket (hoppas ni förstår sarkasm) och så gick vi till Moms med ett gäng tjejer för en after school special. Franskisar alltså. Nu har jag ätit så det räcker för en vecka. Är hemma och ska snart ta tåget till sello. Där tänkte jag kolla på byxor och skor åt mig före jag ska på jobb. Såhär kommer mina dagar att se ut en tid framöver, skola, jobb, hem och sova. Inte mycket fritid för mig alltså, desto mer pengar nog med allt jobb, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0