and so I did it again

...Var lite spontan igen. Den här gången var det med mamma faktiskt. Vi höll på att städa undan efter middagen och så råkade jag bara tänka att fan vad jag har lust att gå på teater. (Nästan bättre än att gå på bio enligt mig.) Sa det åt mamma och hon kom ihåg att Fork har en ny show och eftersom vi var och såg Pink Noise och den var sjukt bra så beställde vi biljetter till den nya också. Den 23 november ska jag alltså se Fork med päronen och lillasyster, och så blir det middag i stan efter det. Mys! Roligt med nåt att se fram emot dessutom.
Annars så har jag inte gjort mycket intressant idag. Var i sello med Emma, köpte ett par nya byxor och lite annat smått. Efter tre satt jag på jobbet först med Emma, sen med en massa folk från skolan och till sist med Helena. Kom hem, åt middag och nu sitter jag framför datorn och ska snart gå sova så jag orkar imorgon. Det blir en lång skoldag följt av en lång jobbdag. Ingen lugn start på skolåret för mig precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0