a million thoughts

Tänkte skriva inlägget på ett lite speciellt sätt. Ni får veta vad jag har tänkt under dagen, kul va?
06:45 - Jaha, bara att vakna då. Shit vad jag är trött..
07:27 - Fan, ska gå till bussen om 4min, var är min mascara? Och mina byxor?
08:15 - Varför skrattar hela klassen bara för att en kille kommer för sent? (Så är det när man har lektion med nästan bara pojkar.)
11:14 - Borde kanske blogga nu, annars hinner jag inte på hela dagen. Nej, nu ska jag på timme. Suuuck.
11:35 - Dör av hunger och fattar inte ett skit av vektorer.. Okej, orkar inte följa med, kollar FB istället.
13:30 - Hur ska jag börja ett tal? Haha, coolt med lampor som kontrolleras av rörelse..
14:35 - Jävla människor, för att låna Alina Devecerski; du måste flytta på dej.
15:10 - Faaan, nejnejnej oh shit snälla funka! Yes, thank you Nokia.
15:20 - Nej ge inte upp älskling, kom igen nu då!
16:05 - Kommer inte att kunna gå i skolan imorgon, ännu mindre lyfta nåt, tror jag svimmar snart..
16:15 - Varför går tiden så jävla långsamt?! Och varför känns 2kg som tvåhundra?
16:40 - Äntligen, armarna är som spaghetti.. Måst sätta mig.
17:20 - ... (Halvsov i bussen och försökte läsa the Help..)
18:15 - Copy, paste. Copy, paste. Alla telefonens bilder på datorn, check! Nu kan jag sova lugnt.
19:00 - tiden - Sjukt så söt bil Helena fick. I like it!
21:11 - Orkar inte skriva mer, har inte haft så intressanta tankar som jag trodde. Hoppas Helena kommer snart så vi får gå köra. Undrar vad mamma hade emot min outfit (onepiece, gubbestrumpor, sandaler).
Nu ska jag iväg på en åktur och så är det läxor och sömn som gäller. Ha det fint!
Assi, jag och vad som måst vara den fulaste hoppbilden nånsin. Älskar.
(Tyckte bilden passade bra med tanke på att min telefon tog sig ett dopp idag också..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0