59 minuter

Här sitter jag nu och äter min yo och pratar med Helena. Vi har pratat i över en timme nu och det är nog inte slut ännu, haha. Kom hem från jobbet halv 10 tiden, lagade lite mat åt mig (eller ganska mycket egentligen, det blev lite banan i min yo idag förresten) och så har jag pratat med Helena sen maten blev klar typ. Annars idag har jag haft skolfotografering (det var bara en massa "visa tänderna, upp med hakan, lite åt vänster, oj vad snyggt"), varit på jobb, träffat Helena och Emma och haft kallt mest hela tiden. Ska ännu skriva mitt tal och lite annat idag. Har en lång natt framför mig, wippee. Det blir mycket musik och frukter inatt och så sköna kläder imorgon har jag på känn. Nattinatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0