01:00

Hade en liten tacokväll här hos mig med några tjejer. Är ensam hemma igen så 8 söta kom hit till mig för att äta och kolla våra Rhodosbilder. Fast jag misstänker att många tröttnade till sist efter typ femhundra bilder så var det en super kväll. Mycket prat och mys och skratt. Nu sitter jag på vardagsrumsgolvet med Emma och Ulli, är lite småarg på att tvn inte fungerar men samtidigt glad över att inte behöva sova ensam hemma, tycker inte riktigt om att göra det. Tjejerna skrattar åt nåt på 9gag och jag borde börja sova snart, ska jobba imorgon och sen har jag fullt upp hela kvällen efter jobbet. Kommer alltså bli en bra dag imorgon också, känner mig så glad när jag får springa omkring och hålla på med saker hela tiden. Hör av mig när jag hinner, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0