you're awesome

Ligger i min rena säng, läser första kapitlet av Snabba Cash, planerar morgondagen och lackar naglarna. Dessutom är jag lite sur på iPaden som alltid tar bort inläggen jag har skrivit. Usch. Men jag är för trött för att skriva allt pånytt, det har varit en lång dag. Och så har jag ätit så mycket att jag mår illa. Momis mat är inte något man tackar nej till precis.. Annat än suttit hos momi och träffat släkten har jag också kört i över två timmar. Märker nog hur jag blir bättre hela tiden. Jag älskar faktiskt att köra, och eftersom jag inte har läst på prov alls idag så har jag väl en framtid som rallyförare eller nåt. Haha. Nej nu ska jag börja sova snart, bara jag läst klart det jag ska om JW. Om nån inte har kollat Snabba Cash med snyggingen Joel Kinnaman så råder jag er att göra det, för den är helt sjuuukt bra! Har blivit beskrivd som: framfusig, fräsig och fettgrym. That's something, right? Godnatt, kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0