you put on quite a show

Träna (med Linda), köra, gräva genom alla lådor och skåp i hela köket på jakt efter proteiner, äta och duscha. Det har jag gjort och ska göra nu. Efter att ha duschat fixar jag mig och hoppas på att komma iväg till en kompis för att grunda inför kvällen. Åker kanske via Helena så får jag skjuts, hehe.
Senare ska vi in till stan för en födelsedagsfest, har inte särskilt höga förväntningar men jag hoppas på mycket dansande iaf. Har saknat att bara dansa omkring, det var en tid sen sist.
Kom på att sello inte är öppet idag så jag kan ju inte gå försöka hitta silvriga ringar som jag ville. Fan. Måste improvisera nåt annat. Åker till sello imorgon istället. Efter att ha tränat. Känner mig ganska hardcore när jag tänker träna så mycket nu.
Okej nu hoppar jag i duschen, ciao
Om inte jag lyckas slänga in ett inlägg mera ikväll så ska ni alla ha en bra dag + kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0