@ work

Intressant jobb jag har. Kom hit till golfen halv 10 (en lördag!! gissa om det var svårt att stiga upp), gjorde allt jag måste (öppnade alla dörrar, satte ut flaggor, fick alarmet att tjuta som värsta polissirenen) och krattade i typ en timme. Var nära att ge upp och gå till sello några gånger för jag hatar att kratta, det var typ tredje gången i mitt liv som jag gjorde det nu, det regnade och mina fingrar höll på att falla av. Fick allt krattat i alla fall och sen dess har jag suttit ensam i min lilla stuga, lyssnat på musik, läst snabba cash, ätit morötter, försökt reda upp en lång lina och haft allmänt tråkigt. Telefonen har ringt två gånger och första gången övervägde jag faktiskt att inte alls svara. Just kom min första kund, en söt gammal gubbe, och jag behövde inte ens sälja nåt åt honom för han hade ett gammalt kort som han trodde att säkert fungerar ännu. Helt bra, är lite osäker på dethär med kassamaskinen, haha. Dethär är ganska roligt faktiskt, synd bara att det är så få kunder att jag inte riktigt lyckas få in vanan med att betjäna dem. Oh well, nu ska jag fortsätta med mitt, om 2,5h slutar jag för dagen och ska via galna dagarna till esport. Ha det gött!

vet ni vad som är konstigt förresten? det åker in en massa bilar på golfen men de bara svänger om och kör iväg igen? kanske de vill få golfa ensamma för de är så dåliga..

Kommentarer
Postat av: linnea

asså ja ha helt fastnat för justin biebers, overboard! sjukt bra. lyssna på den fö en tid sen mn u hörde ja den o e fast :D hehe

2012-04-24 @ 15:45:24
URL: http://lascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0