vid min svans

Ibland hatar jag att ha linser. Speciellt då de gör att det känns som att ögonen är fulla med sand, som mina gjorde för en stund sen. Så nu är jag en glasögonorm resten av dagen, haha.
Misslyckades med mitt löfte om att inte skolka eller komma för sent alls denhär perioden. Jag kom fem minuter för sent till första timmen och skippade den sista för att fara hem och kolla på mumin. Det är så sjukt roligt. Mumin: hela mumindalen är översvämmad. Muminmamman: nämen, nu blir pappa glad! Haha alltid så positiv.
Har lite leffasnacks (chokladägg) och kakao så jag tror min dag kommer att tillbringas i soffan. Sköönt. Ha det gött, sätter in några bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0