...

Åt just en jättegod middag med färskpasta, pesto, mozzarellaost, parmesan, tomat, basilika, pinjenötter och så äppelpaj till efterrätt. Sjukt gott och nu känns det som att jag spricker. Skippade träningen idag eftersom jag var så trött att jag sov i två timmar och har inte mått så bra nu efter det. Försöker cykla lite ikväll. Konstigt hur lat jag blir genast om jag ska träna ensam, är inte peppad alls och ofta slutar det med att jag inte alls tränar. Sku vara härligt att träna med nån biff som står och skriker åt mig att "träna för faaan du är så tjock!!!". Motivationen sku väl vara ganska bra då. Haha. Well that's not gonna happen.. Får väl nöja mig med en kompis som tränar med mig.
Hur får ni motivation till att träna om ni är ensamma? Tips?
Jag är världens sämsta på rubriker förresten. Vet aldrig vad jag ska skriva. Undra alltså inte, haha.
Dessutom ber jag om ursäkt för mina urtråkiga inlägg. Allt handlar om mat och att göra ingenting. Skyller på provveckan..

mysigaste stället i huset efter min säng helt klart! här ska jag vara hela kvällen ;)

Kommentarer
Postat av: LINDA

Sku vara härligt att träna med nån biff som står och skriker åt mig att "träna för faaan du är så tjock!!!". < DE JAG !!!!!!!!!!!!

2012-04-03 @ 20:31:36
URL: http://linda-hartman.blogspot.com
Postat av: rumpan

köp nya fina treenikläder som du ba väntar på o visa upp ;) totally works! o skärp dej! sen nä du ha gått en tid helatiden o du märker ju jävla skoj de e o märker resultat så kommer du ba att vena på att fa o träna!

2012-04-03 @ 20:47:11
Postat av: Nicce

Haha Linda jag väntar mig sen att du står o skriker åt mig nästa gång vi tränar.. fast förbered dig på att jag skrattar åt dig då..! O Ass, de va bra tips med kläderna!! o grejen e ju den att ja ha träna mycket med Linda men fast de syns resultat så när ja e ensam blir det som: "äh en dag utan träningen e ju int så farligt.." U know?

2012-04-04 @ 17:06:36
URL: http://niciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0