trött

Kom på att jag missade despis igår, kan man kolla det på nätet? Alltså från nån finsk sida? Jag vet inte riktigt vilken episode det är så de vanliga filmsidorna blir det lite jobbigt med..
Men, idag har jag varit i skolan (kom inte för sent till en enda lektion!), ätit knäckebröd med gurka och funderat på att jag antagligen aldrig kommer att äta det efter att ha slutat skolan för jag äter bara det i skolan, jag har städat hos famo och varit och tränat. Nu blir det middag, film och nånting som jag just nu inte kommer ihåg. Hade tänkt göra nåt.. Jaja, jag kommer väl på det sen. Känner mig som en uppblåst ballong nu för att jag har ätit så mycket idag och det är inte speciellt kul.
På tal om ballonger ska vi kanske ha vattenkrig med skolan i slutet av maj, sku säkert vara ganska intressant. Oj vad jag väntar på sommaren, vattenkrig, att simma, sola, softa, äta glass, gå omkring i bikini eller shorts... Snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0