torsdag kväll

Är så jäkla sjukt trött just nu. Kom just hem, åt ett bröd med ett stekt ägg (så gott!) och ska just börja packa. Mamma är på urdåligt humör vilket förstör min kväll. Inte skoj. Jag som har haft en så bra dag! Köpte två grejer idag, det kommer en bild på dem senare under veckoslutet. Ni kommer att få stå ut med tidsinställda inlägg under tiden jag är borta, alltså till den andra maj. 2.5. Tyvärr blir det dessutom säkert bara ett om dagen för jag har inte alls lust att blogga just nu (inte bara idag, bara nu i mitt liv) av olika orsaker. Ska se om jag sku få lite inspiration till att blogga när jag har kommit hem, annars tar jag kanske en paus. Vet inte liksom riktigt vad jag ska skriva om på bloggen och det är tråkigt för mig att bara skriva vad jag har gjort varje dag. Börjar kanske satsa mer på bilder, om jag har tid. Oh well, nu ska jag packa. Kommer att ta timmar. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0