today

Haha, vet ni vad som hände idag? Okej det är inte alls så hemskt roligt, jag skrattar bara för jag är så irriterad på mig själv. Alltså, trött som jag var igår kväll så glömde jag att sätta på min väckarklocka. Lyckligtvis har jag en inbyggd i mitt huvud verkar det som, så jag vaknade glatt av mig själv halv 8. Då ska jag gå hemifrån senast 08:41. Brukar vanligtvis vakna sju och få sjukt bråttom för jag är som en zombie på morgonen, eller jag rör mig lika långsamt åtminstone. I alla fall så hann jag borsta tänderna, tvätta mitt fejs och springa ner till källaren och dra på mig de första bästa rena plaggen jag hittade. Hoppade i converserna och gick iväg till skolan. I tid! Nu kanske nån undrar vad som gick fel. Well let me tell you. Jag stod på busshållplatsen och bussen var i röda ljusen och jag var superglad över att vara i tid. Så kom jag på att jag hade glömt mitt busskort hemma. Så jag kom en kvart försent till timmen för jag måste gå efter det. Fan säger jag bara. Fast det var så fint väder och så varmt att jag inte riktigt kunde vara arg, hehe. Dessutom visste jag att jag sku på jobb efter skolan och där sku vara en snygging..
Haha, på tal om snyggingar så var det en kund som flirtade med mig idag. En asiatisk man som talade sjukt dålig finska och engelska som sa nånting i stil med: "You're new here, right? It's good that someone as pretty as you work here so more people want to come here." Jag bara, ehh japp vad bra då! Ha en bra golfrunda.. Eller nåt. Haha nej, nu ska jag skriva mitt tal som jag ska hålla. Godnatt!

photo editing-min nya drog. hehe och så vill jag ju visa min nya skjorta åt er! nice huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0