sunday

Hej på er!
Är pigg och glad efter att ha sovit superlänge. Drömde en dröm som när jag vaknade tänkte att: shit denhär måst göras till en bok/film! Sen somna jag pånytt och drömde en annan dröm som verkligen inte är värd att visas för omvärlden och så glömde jag min geniala dröm.. Synd. Sku ju ha kunna skrivi en egen twilight serie och blivit rik på det!
Men istället för att göra det ska jag klä på mig, köra brorsan till en kompis, köra mig själv till esport, träna, komma hem och fara till Lotta. Hade tänkt träffa lite andra kompisar idag men kom fram till att det sku bli lite tajt med tiden.
Vet ni vad jag ser fram emot att göra förresten? Att åka till stan, gå till havet och sen bara sitta vid havet och äta glass. Älska havet, älska sommaren, älska glass. Ååh vad det blir skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0