spongebob

Ojoj vilken morgon jag hade idag. Den började fint med blå himmel och att jag var pigg och orkade faktiskt stiga upp, men sen börja allt gå dåligt. Inte jättedåligt men i alla fall. Jag var sjukt långsam, långsammare än vanligt, så jag missade minst 3 bussar. Övertalade mamma att köra mig till senare bussen så jag hann säga hejdå åt brorsan som åkte till spanien. Undrar hur det går för honom där, han är inte alltid precis vassaste pennan i penalen om vi säger så. Igår fick jag till exempel veta att han en tid nu har tvättat sitt hår med tvål för han trodde det var shampo.. Sån är min brorsa.
Nu sitter jag på Lindas säng och vi ska på handismatch. Efteråt ska jag hem och kolla på dhw, missade förra veckans episode så jag hoppas att jag hänger med, hehe. Aah mina muskler värker lite förresten, rumpan speciellt. Vi var på bodypump med Linda, jag vågade gå trots min rädsla för hardcore timmar som jag nu plötsligt har fått. Roligt var det och jag bara förvånades över en tjej men en gigantisk rumpa, haha.
Måst sticka, laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0