rellatimme

Tjatja! Har rella just nu och läraren är minst sagt lite konstig. Berättar lustiga storyn om sin släkt och sin ungdom.. Bloggar med telefonen så undra inte om nånting är konstigt. Dethär är faktiskt mitt tredje försök på ett inlägg idag. Jag hade tänkt blogga när jag for hemifrån idag. Jag vaknade sex, gick hemifrån 6:13, åkte buss till esport och träffade Linda. Det var jättefint väder idag på morgonen, det var ganska varmt, solen höll på att gå upp, fåglarna sjöng och det var inte mulet som nu. Skönt! Vi gick på en easy timme, duschade, var i bastun, körde till Linda och åt snabbt före skolan började. Ååh nu ska jag äta makaronilåda, laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0