penkkiurheilija

Tjejerna kom vidare till final! Sjukt bra jobbat, wohoo! Handisfanatiker här hej. Det var en rolig match idag måst jag nog säga, massor bekantingar och människor överlag.
Annars då, min dag. Hade skola, provutgivning (franska-8, engelska-9) och tog tåget till sello. Träffade Ems och Embla för lite arnolds bagel och munk, shopping och chill. Det var roligt att träffa dem, som vanligt. Femtiden tog jag bussen till grani, gick till Linda, åt lite och så var vi på esport i nästan en timme. Bra dag..!
Nu är jag supertrött och lite halvstressad för imorgon, men det får ni veta mer om sen. Godnatt!

after-workout pic. före ni tänker nåt om skillnaden på Lindas och mina muskler har jag två saker att säga. 1. hon har en handiskarriär bakom sig=armmuskler. 2. jag spänner inte mina ;)

min älskade Petra är hemma igen och för det är jag såå glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0