PÅSKLOV

Så skönt med lite extra ledigt från skolan! Så skön eftermiddag. Så skön kväll. Så skönt liv.
Har världens bästa känsla nu efter att ha tränat ordentligt i lite på en timme. Glömmer alltid hur bra det känns efter att man har tränat (och ätit en halv burk keso). Nu har jag duschat, fixat mig pånytt och sitter och gör inget medan jag väntar på att åka iväg. Idag ska jag nämligen köra in till stan! Får se hur det går men det blir en skön kväll med kusinerna (en av dem blir tonåring nu och hon ska firas) och familjen vid havet. Åker kanske en sväng till sello om jag hinner.. Är på jakt efter smala silvriga ringar som borde finnas på h&m men jag har iaf inte sett dem i butik? Nåja, jag ska iaf bara softa och glömma all skolstress. Sjukt så trött jag blev av denhär provveckan. Kommer att vara tillbaka efter lovet med riktigt ordentlig motivation för sista perioden..!
Tar med kameran ikväll så det blir ett litet bild-inlägg imorgon eller idag med en massa (o)intressanta bilder.
Pusshej ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härli bild niciii! :) <3 loveit! / din filippa

2012-04-06 @ 16:42:51
Postat av: Nici

ojj tack Filippos!! :) <3

2012-04-07 @ 16:40:12
URL: http://niciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0