ojdå..

mycket tycker jag om kakao. Och så går det när jag öppnar nånting; chipspåsar, popcorn, kakao, mjölkburkar.. Jag grät lite inombords när dethär hände, fast det var svårt att gråta när jag märkte att förutom bordet och golvet så var hela jag täckt i kakao. Mysigt värre ju.
Tog just en paus i läsandet (har lärt mig en massa nytt!) och kollade igenom bloggar som jag själv hade skrivit upp åt mig nångång för länge sen. De flesta var inget att ha men denhär var ganska fin tycker jag! Speciellt då jag lär mig franska samtidigt. Måst nog berätta för franskaläraren om att jag läser den, då får jag höjt vitsord. :) Det behövs. Undrar vad som har hänt med mina franskakunskaper.. Jag brukade vara bra på franska, nu är jag säkert sämst i klassen. Kanske det bara är jag som är lat och de andra har orkat lära sig? Ska i vilket fall som helst skärpa mig nu och lära mig tala franska flytande! Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0