now you're just someone I used to know

Hittade denhär på en blogg jag läste, så jag lånade den lite..

10 favorit-

Färg: blå som himlen är på sommaren
Mat: mammas mat + biff med nån god sås & franskisar, gärna grillat.. ååh dregel
Musik: svenskt (Veronica Maggio, Oskar Linnros, Melissa Horn...) och annat soft
Film: A Walk To Remember, Burlesque, Pirates of the Caribbean och såå vidare
Sport: att göra själv: pumpa skrot (hehe), att se på: handis, hockey eller säbä
Årstid: sommar!
Veckodag: veckoslut
Destination: London, franska rivieran, karibien
Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: kväll

9 just nu
Humör: trött, lite stressad, glad
Smak: valio ykkösmaito
Kläder: träningskläder + svart hoodie
Bakgrund: kylskåpet
Ljud: tvn och föräldrarna som pratar om nåt onödigt
Nagellack: ljust som jag köpte i st. raph
Tid: 22:11
Omgivning: köket, mat, min telefon
Irritationsobjekt: skolan

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina nära vänner: jag tror det.. jo
Brutit mot lagen: japp
Blivit arresterad: nejdå
Badat naken: japp
Varit med på TV: om jag minns rätt så nej
Kysst någon du inte känner: har väl hänt..

3 personer
Du kan berätta allt för: mina nära vänner
Du tycker om: mina syskon
Du inte gillar: personer som är otrevliga mot andra.. annars vet jag inte

2 val
Kaffe eller te: te, eller kaffe med tusen liter grädde
Vår eller höst: vår då det påriktigt är vår. typ i maj.. älska maj

1 önskan
Att jag vågar ta en tatuering.

en äckligt somrig bild som jag tog för några år sen, väntar så på varmare väder!


Kommentarer
Postat av: ass

ja har altti undra va de e fö menskor som dricker grädde me kaffe... man borde väl ha gissa...

2012-04-12 @ 12:55:07
Postat av: ems

ja vet assi, eller hur att de e skit äcklit?!

2012-04-12 @ 17:16:43
Postat av: anonymt

dendä sången går int vittu sådär!

2012-04-21 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0