måndag

Hade just biologiprov. Vi undersökte lök, äppel och blad istället för att ha prov så jag har inget att klaga på, haha. Nu ska jag välja mellan att kolla slut the Last Song och läsa Snabba Cash. Tror jag satsar på att börja med filmen och sen läsa. Vadå nörd?
Efter franskaförberedelsen ska jag snabbt hem via och sen till bibban för att läsa på prov med Ems. Hur mycket vi faktiskt läser återstår att se. Sen ska jag försöka få pappa övertygad om att komma hem i tid så jag kan köra lite. Förresten, varför snöar det i april? Det borde ju bli grönt nu, inte vitt. Måste till och med ta mina vinterskor i bruk igen och det kan jag säga er att inte var särskilt roligt. Usch.
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0