lördag

Hur är det med er idag? Hade ni otur igår? Själv hade jag en riktigt super dag och kväll, ingen otur för mig alltså. Vi kollade Avatar med Jenny och pratade lite, tog det bara lugnt. Hon for hem ganska tidigt och jag var uppe halva natten och såg på HIMYM. Idag har jag också kollat på himym, har egentligen inte stigit upp ännu alltså. Orsaken till varför jag inte nästan ens har vaknat ännu fast klockan är halv 1 är att jag inte har nån aning vad jag ska göra idag. Inga idéer alls. Nada. Kanske ska jag träna, kanske träffa nån vän, kanske bara hänga framför tvn hela dagen? Ute tänker jag i alla fall inte vara i dethär vädret. Blåsigt, mulet, kallt. Nästa vecka ska det vara femton grader och sol så jag satsar på att gå ut då.. ;)
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0