Linda här hejjj !!!



Eftersom Nicole är i Polen bad hon mig blogga här idag!


Jag har haft en helt awesome dag. Jag började dagen med att skaffa in pengar till små barn i Afrika som behöver det. Efter det hade jag bara två fnuttiga timmar, och sen slutade jag. Inte alls en så dålig dag med tanke på att det är vappen idag! Klockan 15:30 ska jag och träna (buhhuhhuuu, saknar Nicole :<) och efter det bär det av och festas! Vi ska till en kompis och ha roligt idag, har en känsla av att det kommer bli SÅÅ hejsan! Imorgon har vi ledigt från skolan, och dessutom kommer Polenpeoples hem!

Hoppas ni läser Nicoles blogg aktivt, fast hon inte själv är här aktivt ^^ Hon är tillbaka snart, jag lovar!
Ha en helt super vappen ni alla!! Kramar, en okänd Linda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Polenpeoples are back!

2012-05-01 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0