keso och kakao

Usch, jag har ingen vidare bra dag idag. Skrev ett halvdåligt prov, orkade inte med skolan och kom hem. Som tur körde Helena mig så jag behövde inte gå i blåsten, nog för att det är sjukt skönt i solen och lite sol sku inte skada. Är alltså på lite tråkigt humör men jag hoppas det blir bättre när jag har fått ut mina prov och har fått träna med Ems efter skolan. Ska bli så jäkla roligt att få vara med henne lite igen när vi inte har lyckas ses på en vecka. Dessutom är jag glad över att jag äntligen hinner träna igen, har varit så trött och stressad på grund av provveckan att det inte har blivit av. Nu ska jag ta upp träningen på allvar, igen.
Dessutom ska jag planera lite vad jag ska ha på mig imorgon, tänkte satsa på att inte ha klänning. Berättar mer om det imorrn! Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0