15.04.2012

Det är kanske inte så bra att jag fastnar framför himym.. Jag gick just en sväng till kylskåpet och märkte att det var helt tyst här hemma. Så jag ropade på mamma, lillasyster och brorsorna - ingen svarade. Ringde till mamma bara för att få veta att de var i sello. Hade helt missat det, hehe. I alla fall ska jag gå ut nu, tänkte sätta mig i en skön stol och läsa Snabba Cash. Senare ska jag klippa lillabrorsans hår för han ska till spanien imårrn och kan inte gå omkring och se ut som han gör nu, som ett lejon typ. Ska bli roligt att se hur det går när man släpper mig lös med hårklipparen.. Sätter in en bild sen, bara det blir bra haha.

Nätshoppade lite just och märkte att jag nu på våren och sommaren dras till grejer som känns ganska fräscha på nåt sätt. Inte bara svart och grått som vanligt. Roligt med omväxling, bara jag lyckas köpa nåt av det jag vill, hehe. Förresten så försöker jag nu hitta nånting att ha datorn i, nåt snyggt skydd liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0