I'm off

Tjenixen! Nån av er har kanske undrat vart jag är påväg (tror inte att jag har nämnt det här?) så nu får ni veta det. Jag, och typ 29 andra från skolan, ska till Polen. En liten resa på fem dagar, vi ska se förintelselägren och kolla in städerna. Äta gott (jag får äta vad jag vill hela "veckan") ska vi också göra. Fast jag inte är super excited så ska det bli roligt att se ett nytt land och jag tror nog att resan blir lyckad annars också.
Vet ni vad jag inte tycker om med att resa? Hotellrum i all ära men jag saknar alltid min säng så sjukt mycket! För i min säng kan jag bara sjunka in bland mitt stora täcke och mina tusentals dynor. Ååh. Hur är det med er? Finns det nåt ni saknar jättemycket när ni är borta hemifrån?
Ha det bra! Kram
P.s. Jag har helt sjuka omelett-cravings nu. Konstigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0