ikke pikke pö

Klockan är 12, mitt i veckan, och jag är ren hemma. Vet ni hur skönt det är?? Helt otroligt jävla skönt! Jag hade franskaprov idag och det gick inte särskilt bra, haha. Så tvingade jag en snäll kompis att köra mig till bussen och nu fixar jag brunch åt mig själv och ska kolla på film. Det blir ciabatta med basilika, tomat och olivolja (kanske lite mozzarella om jag hittar nåt i kylskåpet) och ett glas kakao. Det är så äckligt väder (vart försvann våren?!) att jag har iskallt och inte alls känner för att gå ut mera fast jag hade lovat mig själv att gå träna. Tror att jag försöker släpa mig till esport en stund och så ser jag om jag kan köra hem i snöyran. På tal om att köra så fick Helena körkort idag!! Woopwoop way to go!
Vet ni förresten vad som är gott? Ciabatta (eller bara nåt bröd) med fikonsylt. Har blivit lite kär, och jag som inte ens tycker om sylt. Men jag råder er att smaka..! Rådd-inlägg. Nu ska jag välja film, kram

jag idag, slängde bara på en svart tröja med mina jeans och orkade inte fixa håret, hehe

såå jäkla gott! mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0