I still remember

Vet ni vad, om det är nånting jag hatar, påriktigt alltså, så är det kall vind. På grund av den jävla arktiska blåsten som vi har här nu har jag gått omkring och haft iskallt hela dagen. Att dagen dessutom har varit ganska pissig har inte gjort nånting bättre. Jag åkte för att träffa bossen på golfen idag, men hade fått fel tid så jag väntade i 45minuter i onödan. Köpte en födelsedagspresent åt Embla, tog tåget till grani, missade just en buss och måste vänta på nästa hur länge som helst. Som tur var mamma på bra humör när jag kom till hagalund så vi köpte två hoodies, ett par strumpor (don't ask why) och sju filmer. Sen sku mamma hem och jag sku träna. Hade ingen motivation alls men tränade ändå i en timme och så fortsatte jag med det jag gör mest nuförtiden, att vänta på bussar. Det är som en hobby. Haha. Det tog nästan en timme för mig att komma hem och jag är dödstrött nu, borde skriva essä och se på Grey's men jag funderar på att skippa essän. Har dessutom ännu också kallt och det är verkligen inte roligt. Hoppas vädergubbarna har rätt när de påstår att det ska bli femton grader i slutet av veckan..!

filmerna vi köpte: ronja rövardotter (har haft lust att kolla den jättelänge nu, älskade den som liten), eat pray love, straw dogs, memoirs of a geisha, the tourist, the queen och the social network. bra va? har inte ens sett alla så det blir ett trevligt veckoslut för mig, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0