haters gonna hate

Är på jobb, igen. Det är urtråkigt här men jag klarar mig, har bara två timmar kvar nu som tur! Eftersom det är kvällspass jag har idag är bollpojken här, inte för att jag ser mycket av honom. Han meddelade ändå att han sku gå till butiken vilket ju var snällt. Har haft en hel del kunder också, det är skitmånga golfare här idag, säkert tack vare vädret-så sjukt härligt! Satt ute i solen i en timme och skrev en moddaessä och det var skönt som bara vad.
Förresten, tänkte bara nämna här nu när nån smart person har gått och kommenterat lite, t.ex. skrev nån "anonym" att det är 11 och 12 åringar som läser min blogg. Men vadå, låt dem läsa. Jag läser bloggar som yngre personer än jag har. Jag förstår alltså inte riktigt det hela med att inte nånsin kommentera nåt positivt på bloggar, bara en massa negativt. Hur orkar folk sätta sin tid på sånt?
Annars då. Jag tänkte kolla på nån film här snart kanske, om inte jag kommer på nåt bättre att göra. Datorn här på jobbet är faktiskt min räddning. Samtidigt undrar jag hur jag nånsin har kunnat sitta framför datorn och surfa runt på nätet i timmar? Nu blir jag bara uttråkad. Fast jag klagar inte, mitt alternativ är att gå kratta eller nåt och det orkar jag inte med haha. Ha det gött
bara för att videon är fin.
p.s. oojoj det kom just två tyskar in här! fick tala engelska och gud så mycket lättare det är än att tala finska. borde kanske flytta till england..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0