grått, vått och blåsigt

Hola! Hur mår ni idag? Själv kan jag säga att jag mår prima. Fredagen den trettonde har varit riktigt trevlig hittils, som en fredag ska vara. Började 8, kom lite sent till timmen (hehe, jag vet att jag lovade mig själv att inte göra det men tydligen är jag väldigt dålig på löften som jag sätter åt mig själv), slutade 20min för tidigt, gjorde inget viktigt i en halv timme, var på en 75 minuters föreläsning om snällhet (lite konstigt och ovanligt ämne men ganska intressant faktiskt) och hade engelska diskussionskurs + ugnspotatis till lunch. Nu är jag alltså redan hemma, på riktigt sjukt bra humör (jag älskar regn, speciellt då det doftar sommar) och ska ha en skön fredag hemma tänkte jag. Ska kolla serier och filmer, nätshoppa, cykla, göra lite muskelträning och äta gott. Imorgon far pappa till Singapore en vecka och brorsan åker på måndag till Spanien så jag ska försöka umgås med dem nu så det inte blir överdos av mamma och lillasyster nästa vecka.
Förresten, alla ivriga shoppare borde kanske ta en titt i postlådan när de kommer hem, Galna Dagar katalogen har nämligen kommit! GD är som julafton här hos oss, fast det är mest kläder vi köper och det är två gånger om året.. Wohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0