good morning sunshines!

Idag är det en bra dag. I can feel it. Klockan är bara lite över åtta men jag har redan hunnit göra lite viktiga grejer och mitt huvud snurrar av tankar. Dessutom är jag ganska taggad på att gå till skolan, ni vet, ny period nya mål. Mitt mål är att varken komma för sent eller skolka en enda gång under perioden. Den här perioden betyder ju förresten att det är sommarlov om åtta veckor!!! Så skönt.
Men, nån av er kanske undrar vad det är jag har hunnit med idag, well let me tell you: jag har packat mina träningskläder, satt nya batterier i min klocka i badrummet som har visat på halv elva i snart ett år, jag har äntligen kunnat äta en avokado. Haha, alltså mamma köpte avokado åt mig för kanske två veckor sen men de mognar så sjukt långsamt att jag nu först kunde äta en och guuuud vad gott det är!
Nu sk jag fortsätta med min dag, ha en fin dag!
P.s. Ett litet meddelande till dem som känner mig och tycker om kaka: vi har en stor oäten kaka i kylskåpet om nån är sugen, så kom bara och hälsa på om ni vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0