euphoria

Har inte hunnit blogga på hela dagen, I'm so sorry. Men igår, det var en lite konstig kväll men ganska rolig. Vi tog det lugnt hos Ronja, hoppade i Helenas bil och körde till stan med musiken på högsta volym. När vi var framme dansade jag säkert i fyra timmar, köpte franskisar med Linda och Tim och skrattade mycket. Hade en otrolig migrän (haha, fick veta att det antagligen var det..) så jag drack inte en droppe och var inte i så full gång som jag kunde ha varit. Hade roligt i alla fall och kom hem tvåtiden. Det var den kvällen det.
Idag väcktes jag halv 11 av min syster, lite före 12 körde jag efter Emma och Assi och så låg vi bara i mitt rum, åt bröd och kollade på film hela dagen. Har inte skrattat så mycket på länge som jag gjort idag, haha. Snart får vi gäster så jag måst klä mig i nåt lite snyggare.. Sku inte orka för att vara ärlig. Well, försöker höra av mig senare idag.. Ha det gött!

Janu, jag och Linda. och Assi.. En enda bild från kvällen alltså, förutom denhhär:

tog en bild på utsikten från balkongen, intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0